Sunday, November 2, 2008

BDB false signal entry

Hmmm ari ni saya nak terangkan bagaimana kita hendak mengenal BDB yang valid....
hmmm saya merasakan anda mmg sudah faham bagaimana Bar BDB terbentuk kan,,,
hehehe...
OK kita tgk di chart di atas... anggulation ader...hmmm kita tgk AO pun dah merah... kan... huhuhu naper kita tak PO jer.. huhuh
Jawapan nyer adalah ringkas kerana... BDB terlalu hampir ataupun menyentuh GATOR(hijau terutamanya sebagai supprt dah pecah hehe)...hmmm aper kata klw dia sentuh sajer GATOR hijau tu,,,,

Seperti yg saya ckp utk Wiseman 1 kita perlu lihat anggulation sebesar mana..dan yang penting BDB mesti jauh (lebih baik) daripada GATOR.. makin besar anggulation makin bagus... reward jer nanti huhuhu
itu la sebabnya... BDB tersebut adalah tidak valid.. tp bagi yang nak exit adalah sesuai seperti yg saya terangkan secara ringkas ada 3 cara utk exit order kan,,,, hmmm semak... yer.... tp saya akan ajar secara detail mcm mn nak ext order... bila ada masa kelapnagan...

OK mcm biasa jika ada kelapangan atau ada cadangan dan pendapat leh komen,,, yer...

TQ....

No comments: