Sunday, November 2, 2008

start and exit entry


Salam.. dan selamat petang semua... hmmm mari kita tgk hasil teknik CHAOS ni... hmmm bermula dgn Anggulation yg valid dan BDB yg kuat dimana buyers menguasai market tersebut.....dan kita pasang Buy Stop (high) and stop loss (low) current bar,,,.. ok maka wiseman 1 mmg sudah terjadi.... hmmm so ini dipanggil gambling phase dimana kita mengambil risiko perbezaan buy stop and stop loss tersebut... hmm mengikut rules semua..nyer dah ok... pastu ada wiseman fractal... kemudian ada SAO... pastu ader 3 Breakout fractal... jd semuanyer kita dah pasang contract sebanyak..6 ... hmmm terlebih la pulak aper yg bill william suruh,, huhuh sekurangnya2 4-5 contract sudah memadai.. hmm ok... INSYAALAH klw ader kelapangan saya akan ajar para pemgunjung di blog saya utk mengenal semua wiseman and fractal... dan juga exit entry yg saya akan terangkan selepas ini...

OK bagaimana kita masuk mcm tu jgk kita keluarkan... itu yg adalah salah satu cara kita nak exit semua post yang telah kita buat iaitu BDB... jika kita PO dgn Bullish DB... kita kuar dgn Bearish DB... tetapi ada syaratnyer juga...nanti ada masa saya akan terangkan,,, yang kedua adalah 5 consecuitve bar yang berlawanan warna AO.. dan yg terbaik utk exit entry apabila cuurrent price dah cecah separuh atau semua bar/CS tersebut.. harap korang study...chart tersebut,....

jika ada komen dari saudara saya akan cuber explain dan sokongan dan teguran dari sesiapa yg guna sisem ni amat dialu2 kan.. ok dibawah ni saya buka chart yg asal... selamat mengkaji

SALAM...


No comments: