Sunday, November 2, 2008

KERJA ....

Hmmm sampai la ni aku masih tak dapat kerja.... dah lima interview dah pergi.... semua nyer faill..... hmmm diorang ckp aku ni kurang confident la,,, cakap BI tunggang langgang... n cakap A ko jawab B... heheheh.... hmmm ader satu soalan yang memerangkapkan aku masa interview...

"Jika customer ckp NO.. aper perlu awk jawab"

Jawapan aku adalah hehe..leh la aku ketawa sorang diri... ckp dengan penuh yakin dan boleh buat interveiw marah ni...

masainterview ni semua nyer speaking tp aku translate la ek.. sbb bi aku pun tunggang langgang...

KLW CUSTOMER CKP NO KAT SAYA... ITU ADALAH PRODUK YANG BANK TAWRKAN ADALAH TIDAK BAGUS... DAN KEMUNGKINAN CUSTOMER TU DATANG HANYA NAK COMPARE TENTANG PRODUK SAHAJA... SBB CUSTOMER DAH TAHU TENTANG PRODUK TERSEBUT YANG DITAWARKAN OLEH BANK LAIN DAN MUNGKIN JUGA CUSTOMER NAK TGK BERAPA LAMA PANJANG PROCESS TERSEBUT (LOAN PRECESSING)

huhuh teruk kan,,, hmmm adakah saya menjawab soalan atau saya manipulate soalan tersebut... dan ini dia ckp orang tanya lain awk cakap lain,,,..

AKU DAH SERIK............... pergi INTERVIEW,.... baik layan FX lagi baik...

No comments: